ken je winkels waar je wel lekkere glutenvrije dingetjes (eten) kan kopen of restaurants (het liefst aangegeven door naam en plaats van restaurant) waar je lekker kan eten geef hier je ideeen!
jensop 22 november 2011
de G&W is wel een goeie winkel je kan er wel veel glutenvrije koekjes, crackers, snoepjes, bolletjes (brood) enz. googel het maar hij is best wel bekend
maritjuuhhop 22 november 2011
uhm
de weide of zoiets in ijselstien
Anneeop 24 november 2011
De Zaailing in Leiden is een goede haha. En Pannekoekenhuis Oudt Leijden (In leiden haha) ook. En er zit een glutenvrije pizzeria in Leiderdorp!
Fay93op 25 november 2011
ken je winkels waar je wel lekkere glutenvrije dingetjes (eten) kan kopen of restaurants (het liefst aangegeven door naam en plaats van restaurant) waar je lekker kan eten geef hier je ideeen!
ik weet wel een winkel waar je glutenvrije dingen kan eten/kopen,en dat is:libra.
het is in:hoogstraat schiedam.
groeten:fay.
shanoop 2 december 2011
He he allemaal,
Er zit in Arnhem een natuurwinkel.Midden in het centrum.En in de jumbo ook in Arnhem winkelcentrum de lelie zit een heel rek vol glutenvrije producten
Gr. Shano
Roos1998op 5 december 2011
ook de natuurwinkel ''De Tuinen'' is een super winkel. Ze verkopen Le Poole en Schar, en zelfs een eigen tuinen merk. Laatst zag ik ook een Gluten test. Als je er naar op zoek bent. Op naar De Tuinen dus!
Piennop 10 december 2011
De Zaailing in Leiden is een goede haha. En Pannekoekenhuis Oudt Leijden (In leiden haha) ook. En er zit een glutenvrije pizzeria in Leiderdorp!
er zit ook een hele goeie pizzeria in lisse. vind ik persoonlijk lekkerder. je kan daar ook heerlijk pasta eten.
rick00op 22 januari 2012
rick00op 22 januari 2012
ook de natuurwinkel ''De Tuinen'' is een super winkel. Ze verkopen Le Poole en Schar, en zelfs een eigen tuinen merk. Laatst zag ik ook een Gluten test. Als je er naar op zoek bent. Op naar De Tuinen dus!
Daar ben ik ook een keer geweest goed spul
willeke000op 22 januari 2012
http://www.la-petite-gastronomie.be/nl/index.php is de webshop van een klein winkeltje in belgie! helemaal glutenvrij! als je dicht bij de grens woont is het zeker de moeite waard om daar heen te gaan
Pien1991op 13 januari 2013
Van Voorst en Hardeman in Ede.
Groot assortiment in de winkel en een webshop.
Wij gaan binnenkort na een tip van iemand eens naar Duitsland, schijnt daar stukken goedkoper te zijn en net over de grens.
Dus eerst eens proberen en kijken of het echt scheelt, misschien dat we dan 1x per maand een dagje naar Duitsland gaan voor glutenvrije producten (Y)
Ethelop 31 juli 2013
In belgie is er een delhaize terrasana die 1 rek, 1 gang heeft met glutenvrije producten en dat is in berchem antwerpen. Weet er nog iemand winkels enkel in belgie???
willeke000op 31 juli 2013
op www.livaad.nl kun je makkelijk zien bij welke restaurants je terrecht kan! goede ervaringen mee